Zespół Szkół i Placówek w Radziejowie

Menu

Treść strony

ZBIORY DLA NAUCZYCIELI

Nasza biblioteka gromadzi zbiory przydatne w pracy każdego nauczyciela. Zbiory te obejmują literaturę ogólnopedagogiczną, psychologiczną, pozycje metodyczne oraz materiały multimedialne takie jak: filmy edukacyjne, plansze interaktywne. Wszystkich zachęcamy do lektury.

Książki

  1. Alberti Robert E.: Asertywność: sięgaj po to, czego chcesz, nie raniąc innych. Gdańsk 2012.
  2. Arciszewska-Binnebesel Alina: Szczęśliwy świat tworzenia: czyli arteterapia. Toruń 2008.
  3. Bala Agnieszka: Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu: Analiza, synteza wzrokowa i odwrócenia. Kraków 2011.
  4. Bala Agnieszka: Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu: Analiza i synteza wzrokowa materiał atematyczny. Kraków 2011.
  5. Bala Agnieszka: Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu: Analiza i synteza wzrokowa  materiał tematyczny. Kraków 2011.
  6. Bala Agnieszka: Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu: Ćwiczenia przygotowujące do nauki matematyki. Kraków 2011.
  7. Bala Agnieszka: Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu: Grafopercepcja. Kraków 2011.
  8. Bala Agnieszka: Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu: Kategoryzacja tematyczna. Kraków 2011.
  9. Bala Agnieszka: Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu: Myślenie sytuacyjne. Kraków 2011.
  10. Bala Agnieszka: Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu: Percepcja wzrokowa. Kraków 2011.
  11. Bala Agnieszka: Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu: Planowanie ruchu ręki. Kraków 2011.
  12. Bala Agnieszka: Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu: Sekwencja. Kraków 2011.
  13. Baran Danut, Marchańska Agnieszka, Wołoch Anna: Małymi kroczkami: moje pierwsze literki. Kraków 2007.
  14. Marańska Małgorzata: Sensorycznie wszystko gra: piosenki z zabawami rozwijającymi integrację sensoryczną (dodat. 2 płyty CD). Gdańsk 2016.
  15. Barciś Artur i in.: Bajkoterapia czyli Bajki-pomagajki dla małych  i dużych. Warszawa 2015.
  16. Berendt Joanna, Sendor Magdalena: Dogadać się z dzieckiem: coaching, empatia, rodzicielstwo. Warszawa 2013.
  17. Biddulph Steve: Wychowywanie chłopców: dlaczego chłopcy różnią się od dziewcząt?, jak pomóc im wyrosnąć na szczęśliwych i spełnionych mężczyzn?. Poznań 2015.
  18. Błeszyński Jacek J.: Autyzm a niepełnosprawność intelektualna i opóźnienie w rozwoju. Gdańsk 2011.
  19. Bogdanowicz Marta: Metoda dobrego startu we wspomaganiu rozwoju, edukacji i terapii pedagogicznej. Gdańsk 2014.
  20. Bogdanowicz Marta: Przygotowanie do nauki pisania: Ćwiczenia grafomotoryczne według Hany Tymichovej: przewodnik metodyczny dla rodziców i nauczycieli. Gdańsk 2015.
  21. Bogdanowicz Marta, Barańska Małgorzata, Jakacka Ewa: Metoda dobrego startu: od wierszyka do cyferki. Gdańsk 2008.
  22. Bogdanowicz Marta, Barańska Małgorzata, Jakacka Ewa: Metoda dobrego startu: od wierszyka do literki, dwuznaku i zmiękczania. Gdańsk 2008.
  23. Bogdanowicz Marta, Barańska Małgorzata, Jakacka Ewa: Metoda dobrego startu: piosenki do rysowania. Gdańsk 2011.
  24. Bogdanowicz Marta, Barańska Małgorzata, Jakacka Ewa: Metoda dobrego startu: piosenki do rysowania, zestaw pomocy dydaktycznych. Gdańsk 2011.
  25. Bogdanowicz Marta, Szewczyk Małgorzata: Metoda dobrego startu: od głoski do słowa, program wspomagania rozwoju mowy małych dzieci oraz dzieci z opóźnionym rozwojem językowym i wadą słuchu. Gdańsk 2015.
  26. Bogdanowicz Marta, Bogdanowicz Katarzyna Maria, Łockiewicz Marta: The good start method for English: Metoda Dobrego Startu we wspomaganiu rozwoju i uczeniu się dzieci rozpoczynających naukę języka angielskiego: materiały. Gdańsk 2015.
  27. Bogdanowicz Marta, Bogdanowicz Katarzyna Maria, Łockiewicz Marta: The good start method for English: Metoda Dobrego Startu we wspomaganiu rozwoju i uczeniu się dzieci rozpoczynających naukę języka angielskiego: materiały (dodat. 2 płyty CD). Gdańsk 2015.
  28. Bogdanowicz Marta, Szewczyk Małgorzata: Metoda dobrego startu: od słowa do zdania, od zdania do tekstu. Gdańsk 2007.
  29. Bojarska Lucyna: Od walenia po łapach do zmarszczenia brwi, czyli o środkach dyscyplinujących
    w szkole.
    Warszawa 2009.
  30. Borkowska Agnieszka, Grotowska Beata: Codzienność dziecka z zespołem Aspergera: okiem rodzica i terapeuty. Gdańsk 2012.
  31. Borkowska Agnieszka: Teczka pracy logopedy: pakiet multimedialny z pendrivem do pracy przy różnych zaburzeniach mowy. Poznań 2013.
  32. Borkowska Agnieszka: Zrozumieć świat ucznia z zespołem Aspergera. Gdańsk 2010.
  33. Brett Doris: Bajki które leczą. Cz. 1. Gdańsk 2016.
  34. Brett Doris: Bajki które leczą. Cz. 2. Gdańsk 2016.
  35. Budzińska Anna, Wójcik Marta: Zespół Aspergera. Gdańsk 2010.
  36. Campbell Ross: Sztuka akceptacji. Warszawa 1999.
  37. Chlebowska Elżbieta: Wychowanie: najtrudniejsza ze sztuk pięknych. Gliwice 2014.
  38. Chrzanowska Anna: Zabawy i ćwiczenia logopedyczne: /k/, /g/, /t/, /d/: poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców. Białystok  2004.
  39. Chrzanowska Anna: Zabawy i ćwiczenia logopedyczne: /l/, /l'/, /r/ : poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców. Białystok  2003.
  40. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: poradnik dla rodziców i nauczycieli. Kraków 2016.
  41. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Jagoda i Janek na Litwie. Kraków 2014.
  42. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Jagoda i Janek na Ukrainie. Kraków 2014.
  43. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Jagoda i Janek na wakacjach. Kraków 2015.
  44. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Jagoda i Janek w Austrii. Kraków 2014.
  45. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Jagoda i Janek w Czechach. Kraków 2014.
  46. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Jagoda i Janek we Francji. Kraków 2014.
  47. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Jagoda i Janek w Grecji. Kraków 2014.
  48. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Jagoda i Janek w Holandii. Kraków 2014.
  49. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Jagoda i Janek w Meksyku. Kraków 2014.
  50. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Jagoda i Janek w Niemczech. Kraków 2014.
  51. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Jagoda i Janek w Portugalii. Kraków 2014.
  52. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Jagoda i Janek w Słowacji. Kraków 2014.
  53. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Jagoda i Janek we Włoszech. Kraków 2014.
  54. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Samogłoski, o. Kraków 2015.
  55. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Samogłoski nosowe, ą, ę. Kraków 2015.
  56. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 1, mo, pi. Kraków 2015.
  57. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 2, bo, le. Kraków 2015.
  58. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 3, fi, wu. Kraków 2015.
  59. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 4, tu, da. Kraków 2015.
  60. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 5, sa, ze. Kraków 2015.
  61. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 6, ko, go. Kraków 2015.
  62. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 7, ja, no. Kraków 2015.
  63. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 8, ży. Kraków 2015.
  64. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 9, co, dzy. Kraków 2015.
  65. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 10, ła, cho. Kraków 2015.
  66. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 11, czy, drzy. Kraków 2015.
  67. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 12, si. Kraków 2015.
  68. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 13, dź. Kraków 2015.
  69. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Sylaby 14, ń. Kraków 2015.
  70. Cieszyńska Jagoda: Kocham czytać: Wyrażenia dźwiękonaśladowcze, pi, hau. Kraków 2015.
  71. Cieszyńska Jagoda: Kocham mówić: Powiedz mi, co odczuwasz: ćwiczenia dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, z afazją oraz dla dzieci dwujęzycznych. Kraków 2008
  72. Cieszyńska Jagoda: Słucham i uczę się mówić: samogłoski i wykrzyknienia. Kraków 2012.
  73. Cieszyńska Jagoda: Słucham i uczę się mówić: trudne głoski. Kraków 2012.
  74. Cieszyńska Jagoda: Słucham i uczę się mówić: wyrażenia dźwiękonaśladowcze. Kraków 2012.
  75. Covan David: Jak nauczyć rozwiązywania konfliktów: scenariusze lekcji i karty pracy dla uczniów. Warszawa 2007.
  76. Covey Stephen R.: 7 nawyków skutecznego działania. Poznań 2013.
  77. Czerniakowska Anna: Rabarbar Barbary: materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania prawidłowej wymowy głoski "r". Gdańsk  2010.
  78. Częścik Józef: Poznajemy emocje: radość i smutek.. Gdańsk 2013.
  79. Częścik Józef: Poznajemy emocje: życzliwość i gniew. Gdańsk 2013.
  80. Częścik Józef: Poznajemy emocje: duma i wstyd.. Gdańsk 2013.
  81. Częścik Józef: Poznajemy emocje: strach i wstręt. Gdańsk 2013.
  82. Dawczyk Beata, Spychał Izabela: Ciszki: zabawa z głoskami ś, ź, ć, dź. Gdańsk 2015.
  83. Dawczyk Beata, Spychał Izabela: Kapki i wafki: zabawa z głoskami k, g, f, w. Gdańsk 2014.
  84. Dawczyk Beata, Spychał Izabela: Rerki: zabawa z głoskami r, l. Gdańsk 2014.
  85. Der-Staszewska Barbara: Chcę mówić: pomoce do rehabilitacji afazji. Gdańsk 2013.
  86. Eichelberger Wojciech: Jak wychować szczęśliwe dzieci. Warszawa 2014.
  87. Faber Adele, Mazlish Elaine: Jak mówić do nastolatków żeby nas słuchały - jak słuchać żeby z nami rozmawiały. Poznań 2005.
  88. Faber Adele, Mazlish Elaine: Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły. Poznań 2013.
  89. Faber Adele, Mazlish Elaine: Rodzeństwo bez rywalizacji: jak pomóc własnym dzieciom żyć w zgodzie, by samemu żyć z godnością. Poznań 2013.
  90. Fabisiak-Majcher Agnieszka: Analiza i synteza wzrokowa: stymulacja i terapia: przygotowanie do nauki czytania. Kraków 2008.
  91. Fabisiak-Majcher Agnieszka: Kategoryzacja: stymulacja i terapia: przygotowanie do nauki czytania. Kraków 2008.
  92. Fabisiak-Majcher Agnieszka: Myślenie przyczynowo-skutkowe: stymulacja i terapia: przygotowanie do nauki czytania. Kraków 2012.
  93. Fabisiak-Majcher Agnieszka: Szeregi i sekwencje : stymulacja i terapia: przygotowanie do nauki czytania. Kraków 2008. 
  94. Fabisiak-Majcher Agnieszka: Zadania sylabowe. Kraków 2013.
  95. Franczyk Anna: Skarbiec nauczyciela-terapeuty: (na bazie własnych doświadczeń z pracy terapeutycznej) czyli Od programu do realizacji - propozycje rozwiązań pracy terapeutycznej prowadzonej z dziećmi w wieku przedszkolnym o specyficznych i specjalnych potrzebach edukacyjnych. Kraków  2006.
  96. Frith Uta: Autyzm: wyjaśnienie tajemnicy. Gdańsk  2008.
  97. Fröhlich Andreas D.: Edukacja bazalna: nauczanie i terapia dzieci z głęboką niepełnosprawnością. Sopot 2016.
  98. Galewska-Kustra Marta: Wierszyki ćwiczące języki. Warszawa 2016.
  99. Gordon Thomas: Wychowanie bez porażek. Warszawa 1991.
  100. Gordon Thomas: Wychowanie bez porażek w praktyce. Warszawa 2012.
  101. Gromuł Renata: Co się dzieje między nami?: rozpoznawanie i nazywanie relacji międzyludzkich oraz towarzyszących im emocji. Gdańsk 2012.
  102. Grudziewska Ewa (red.): Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą: programy zajęć. Warszawa 2015.
  103. Gruszka Magdalena: Scenariusze godzin wychowawczych dla gimnazjum i szkół ponadgimnazjalnych. Gdańsk  2002.
  104. Hinz Magdalena: Poznaję świat zmysłami. Gdańsk 2016.
  105. Honoré Carl: Pod presją: dajmy dzieciom święty spokój. Warszawa 2011.
  106. Hüther Gerald, Hauser Uli: Wszystkie dzieci są zdolne: jak marnujemy wrodzone talenty. Słupsk 2014.
  107. Jagieła Jarosław: Socjoterapia w szkole: krótki poradnik psychologiczny. Kraków 2009.
  108. Jagieła Jarosław: Trudny uczeń w szkole: krótki przewodnik psychologiczny. Kraków 2005.
  109. Juczyński Zygfryd: Narkomania: podręcznik dla nauczycieli. Warszawa 2008.
  110. Kania Iwona: Jak towarzyszyć uczniom w rozwoju społeczno-zawodowym?: Gry szkoleniowe
    i scenariusze zajęć do pracy z młodzieżą.
    Warszawa 2010.  
  111. Kielin Jan: Profil osiągnięć ucznia: przewodnik dla nauczycieli i terapeutów z palcówek socjalnych. Gdańsk  2009.
  112. Kiełbasiński Krzysztof: Chrząszcz brzmi w trzcinie: łamańce językowe. Warszawa 2016.
  113. Kijak Katarzyna: Spotkania zespołu wychowawczego: dla nauczycieli gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. Kraków  2004.
  114. Kloc Maciej: Kwadratowy zawrót głowy: łamigłówki logopedyczne. Gdańsk 2012.
  115. Knez Renata: Poznaję – wybieram. Kraków  2003.
  116. Knez Renata: Saper czyli Jak rozminować agresję: program profilaktyczno-wychowawczy dla klas
    1-3 gimnazjum oraz klasy 1 szkół ponadgimnazjalnych
    . Kraków  2002.
  117. Kołakowski Artur, Pisula Agnieszka:  Sposób na trudne dziecko: przyjazna terapia behawioralna. Sopot 2011.
  118. Korendo Marta: Relacje czasowe i przestrzenne: stymulacja i terapia: przygotowanie do nauki czytania. Kraków 2008.
  119. Kosińska Ewa: Profilaktyka pierwszorzędowa w szkole: scenariusze zajęć z uczniami. Kraków  2003.
  120. Kossewska Joanna (red.): Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi. Kraków  2009.
  121. Kowalewska Barbara: Mam czas dla dziecka: pedagogika waldorfska dla najmłodszych: propozycja alternatywnej kultury wychowania w domu, przedszkolu i w żłobku. Kraków 2013.
  122. Kozak Stanisław: Patologie komunikowania w Internecie: zagrożenia i skutki dla dzieci i młodzieży. Warszawa 2011.
  123. Koźmińska Irena, Olszewska Elżbieta: Wychowanie przez czytanie. Warszawa 2014.
  124. Koźmińska Irena, Olszewska Elżbieta: Z dzieckiem w świat wartości. Warszawa 2014.
  125. Kraszewska Monika: Małymi kroczkami: ćwiczenia do zajęć wyrównawczych dla kl. 1-2.
    Kraków  2007.
  126. Kraszewska Monika: Małymi kroczkami: piszę trudne słówka. Kraków2007.
  127. Kraszewska Monika: Małymi kroczkami: ćwiczenia grafomotoryczne. Kraków  2007.
  128. Lane-Smith Shirley: Spokojne dzieciaki. Warszawa 2006.
  129. Ławczys Elżbieta: Budowa struktury zdania: terapia językowa dzieci i dorosłych. Kraków 2010.
  130. Ławczys Elżbieta: Łączenie cech: stymulacja i terapia: przygotowanie do nauki czytania. Kraków 2010.
  131. Ławczys Elżbieta: Łączenie wyrazów w zdania: terapia językowa dzieci i dorosłych. Kraków 2010.
  132. Ławczys Elżbieta: Zdanie i grupy wyrazowe: terapia językowa dzieci i dorosłych. Kraków 2010.
  133. Maksymowska Ewa: Wychowywać ucząc: przewodnik dla realizatora programu. Warszawa 2006.
  134. Maksymowska Ewa: Wychowywać ucząc: pakiet edukacyjny. Warszawa 2006.
  135. Małasiewicz Alicja: Sokoli wzrok: ćwiczenia dla uczniów młodszych. Gdańsk 2011.
  136. Matyszkiewicz Maria: Małymi kroczkami: liczymy do 10. Kraków 2007.
  137. Matyszkiewicz Maria: Małymi kroczkami: zegar. Kraków 2010.
  138. Milczarek Agnieszka: Przemoc w szkole: poradnik dla wychowawcy klasy. Warszawa 2008.
  139. Molicka Maria: Bajki terapeutyczne dla dzieci cz. 1. Poznań 2001.
  140. Molicka Maria: Bajki terapeutyczne dla dzieci cz. 2. Poznań 2003.
  141. Molska Ewa: Kaktusy dojrzewania: scenariusze lekcji wychowawczych nie tylko dla gimnazjum. Poznań  2011.
  142. Naprawa Renata: Gotowi do startu: program edukacji i wychowania dla dzieci i młodzieży
    z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.
    Gdańsk: Wydawnictwo Harmonia, 2010.
  143. Naprawa Renata: Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne: dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym : (klasy IV-VI szkoły podstawowej). Gdańsk  2010.
  144. Naprawa Renata: Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne: dla III etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (gimnazjum). Gdańsk 2010.
  145. Naprawa Renata: Nie jesteś sam: program edukacji dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim. Gdańsk 2012.
  146. Naprawa Renata: Program nauczania dla II etapu edukacji: w szkole podstawowej masowej lub szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Gdańsk 2009.
  147. Naprawa Renata: Program zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej w szkole masowej lub szkole podstawowej specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim: dla klas I-III. Gdańsk  2009.
  148. Naprawa Renata: Zrozumieć samemu świat: program nauczania dla III etapu edukacji uczniów
    z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim: gimnazjum.
    Gdańsk  2010.
  149. O'Moore Mona: Jak opanować przemoc w szkole. Warszawa  2008.
  150. Palomares Susanna: Jak sobie radzić z dręczycielem: poradnik nauczyciela, wychowawcy, pedagoga. Warszawa 2007.
  151. Pankowska-Koc Katarzyna: Gimnastyka korekcyjno-kompensacyjna w szkole podstawowej: na zajęciach dodatkowych i lekcjach WF. Warszawa 2012.
  152. Paź Barbara: Szkoła, która ochrania: szkolny program profilaktyki. Kraków  2002.
  153. Pielecki Jan (red.): Usprawnienie wychowanie i nauczanie osób z głębokim upośledzeniem umysłowym. Kraków 1998.
  154. Pisula Ewa: Autyzm: przyczyna, symptomy, terapia. Gdańsk 2012.
  155. Piszczek Maria (red.): Przewodnik dla nauczycieli uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu znacznym i umiarkowanym. Cz. 2. Warszawa  2002.
  156. Podleśna Małgorzata: Analiza i synteza słuchowa: stymulacja i terapia : wspomaganie nauki czytania. Kraków 2013.
  157. Pomirska Zofia (red.): Wokół dysleksji: co warto wiedzieć o  dysleksji i nowoczesnych sposobach  przeciwdziałania jej. Warszawa 2010.
  158. Portmann Rosemarie: Gry i zabawy przeciwko agresji. Kielce 1998.
  159. Randall Peter, Parker Jonathan: Autyzm: jak pomóc rodzinie. Sopot 2010.
  160. Rockwell Sylvia: A co mi zrobisz?: Od chaosu do współpracy w klasie. Warszawa 2008.
  161. Rudzińska Zofia (red.): Nowa podstawa programowa w szkole podstawowej. Warszawa 2012.
  162. Rudzińska-Rogoży Aneta (red.): Wspomaganie rozwoju dziecka z ryzyka dysleksji. Kraków 2014.
  163. Rutkowska Renata: Zestaw ćwiczeń do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci w wieku 10-12 lat. Gdańsk 2009.
  164. Rybicka Małgorzata (red.): Terapia behawioralna osób z autyzmem. Gdańsk 2003.
  165. Sabik Magdalena: Zabawy dla dzieci z autyzmem. Gdańsk 2012.
  166. Sher Barbara: Gry i zabawy we wczesnej interwencji: ćwiczenia dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i przetwarzania sensorycznego. Gdańsk  2013.
  167. Sibila Magdalena (red.): Dźwięki naszego otoczenia: zagadki obrazkowo-dźwiękowe. Gdańsk  2012.
  168. Sibila Magdalena (red.): Odgłosy przyrody: zagadki obrazkowo-dźwiękowe. Gdańsk 2014.
  169. Sieczczyńska Danuta: Praca w świetlicy z elementami socjoterapii dla uczniów szkoły podstawowej: program, plan zajęć, przykłady zajęć. Płock 2005.
  170. Sokołowska Ewa: Jak postępować z agresywnym uczniem: poradnik nauczyciela, wychowawcy, pedagoga. Warszawa 2009.
  171. Sosin Irena (red.): Terapia pedagogiczna uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się: gimnazjum. A-I. Warszawa  2010.
  172. Squires G., McKeown S.: Pomóż dziecku z... dysleksją. Warszawa 2006.
  173. Staszkiewicz Ewa: Kostki logopedyczne: głoski syczące i szumiące. Gdańsk 2014.
  174. Strękowska-Zaremba Małgorzata: Kłopoty z alfabetem. Bielsko-Biała 2001.
  175. Szeliga Katarzyna (red.): Bajkoterapia: czyli jak z Guziołkiem tworzyć i wykorzystywać bajki i opowiadania w biblioterapii oraz rozwoju aktywności twórczej dziecka w wieku przedszkolnym. Kraków 2010.
  176. Suchowierska Monika, Ostaszewski Paweł, Bąbel Przemysław: Terapia behawioralna dzieci
    z autyzmem: teoria, badania i praktyka stosowanej analizy zachowania.
    Sopot 2012
  177. Szłapa Katarzyna, Tomasik Iwona, Wrzesiński Sławomir: Oszukaj i nazwij: zabawy utrwalające wymowę głosek r, l, li, k, ki, g, gi; rozwijanie percepcji wzrokowej i koordynacji ruchowo-wzrokowej. Gdańsk 2016.
  178. Szłapa Katarzyna, Tomasik Iwona, Wrzesiński Sławomir: Oszukaj i nazwij: zabawy utrwalające wymowę głosek szeregu ciszącego, syczącego i szumiącego; rozwijanie percepcji wzrokowej
    i koordynacji ruchowo-wzrokowej.
    Gdańsk 2016.
  179. Szoplik Katarzyna: Zabawy i ćwiczenia logopedyczne: /sz/, /ż/, /cz/, /dż/ : poradnik dla logopedów, nauczycieli i rodziców. Warszawa  2002.
  180. Szurowska Beata: Anoreksja w rodzinie. Warszawa 2011.
  181. Śnieżkowska-Bielak Elżbieta: Nasze piosenki (w pakiecie 5 płyt CD). Gdańsk 2015.
  182. Święcicka Justyna: Ja i grupa: trening dla uczniów. Warszawa  2010.
  183. Tanajewska Alicja: Programy pracy szkoły: program wychowawczy, szkolny program profilaktyki, program edukacji regionalnej. Gdańsk  2013.
  184. Teitelbaum Osnat, Teitelbaum Philip: Czy moje dziecko ma autyzm?: jak rozpoznać najwcześniejsze oznaki autyzmu. Gdańsk 2012.
  185. Warecki Krzysztof: Dopalacze. Radom 2010.
  186. Wasilewicz Grażyna: Zanim powiem rrrr...: materiał językowy z głoską r po spółgłoskach. Gdańsk 2010.
  187. Wianecka Elżbieta: Słucham i uczę się mówić: odmiana rzeczownika. Cz. 1-2. Kraków 2012.
  188. Wianecka Elżbieta: Słucham i uczę się mówić: przyimki. Kraków 2012.
  189. Wianecka Elżbieta: Słucham i uczę się mówić: sylaby i czasowniki liczba pojedyncza. Kraków 2012.
  190. Wianecka Elżbieta: Słucham i uczę się mówić: sylaby i czasowniki liczba mnoga. Kraków 2012.
  191. Wianecka Elżbieta: Słucham i uczę się mówić: sylaby i rzeczowniki. Cz. 1-4. Kraków 2007.
  192. Wieczorek Małgorzata: Inscenizacje na każdą okazję: gimnazjum. Gdańsk  2003.
  193. Wilk Maciej: Diagnoza w socjoterapii: ujęcie psychodynamiczne. Sopot 2014.
  194. Wojtasik Bożena: Podstawy poradnictwa kariery: poradnik dla nauczycieli. Warszawa 2011.
  195. Wosik-Kawali Danuta (red.): Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne nauczyciela. Kraków 2011.
  196. Zając Gabriela: Origami i zabawy manualne na cały rok. Warszawa 2014.
  197. Zajączkowski Krzysztof: Uzależnienia od substancji psychoaktywnych. Warszawa 2003.
  198. Zelker Robert: Mnożenie w zakresie do 25. Gdańsk  2010.
  199. Zwoliński Andrzej: Sekty w Internecie. Kraków 2009.

Materiały multimedialne

  1. EduROM Przyroda – klasa 4-6 (pakiet 8 płyt CD).
  2. Edu ROM Historia i społeczeństwo – klasa 4-6 (pakiet 8 płyt CD).
  3. Edu ROM Język polski – gimnazjum (pakiet 6 płyt CD).
  4. Edu ROM Matematyka – gimnazjum (pakiet 4 płyt CD).
  5. Edu ROM Fizyka – gimnazjum (pakiet 6 płyt CD).
  6. Edu ROM Chemia – gimnazjum (pakiet 7 płyt CD).
  7. Edu ROM Biologia – gimnazjum (pakiet 6 płyt CD).
  8. Edu ROM Geografia – gimnazjum (pakiet 9 płyt CD).
  9. Edu ROM Historia – gimnazjum (pakiet 6 płyt CD).
  10. Język polski: gimnazjum – plansze interaktywne 2.0.
  11. Język angielski: gimnazjum – plansze interaktywne 2.0.
  12. Matematyka: gimnazjum – plansze interaktywne 2.0.
  13. Historia: gimnazjum – plansze interaktywne 2.0.
  14. Geografia: gimnazjum – plansze interaktywne 2.0.
  15. Biologia: gimnazjum – plansze interaktywne 2.0.
  16. Chemia: gimnazjum – plansze interaktywne 2.0.
  17. Fizyka: gimnazjum – plansze interaktywne 2.0.
  18. Informatyka: gimnazjum – plansze interaktywne 2.0.

Licencja

Menu

Treść

Menu

Treść

Nasz adres:

Zespół Szkół i Placówek

ul. Szkolna 12

88-200 Radziejów

tel./fax 54 285 32 28

Adres e-mail:

sekretariat@radziejow.edu.pl

Prognoza z Łokietka

<span>Zmienna pogoda, <br>niewielkie opady</span>
Zmienna pogoda,
niewielkie opady

Aktualna pogoda

Temperatura
10.0 ºC
T. odczuw.
9.9 ºC
Wiatr
0.0 km/h
Kierunek
WNW
Opady / 1h
0.0 mm
Ciśnienie
1000.0 hPa
Wilgotność
98 %
Termika
umiarkowanie
23-10-17 11:47:05